Hvis det var en ting jeg kunne endret på I fortiden hva ville det vært?

Hei!

Ja jeg tenkte å skrive et innlegg om hva jeg ville ha endret på når det kommer til fortiden min.

Det jeg ville ha endret er å ikke ha blitt mobbet. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde blitt mobbet da hadde jeg ikke hatt sosial angst eller noen ganger vært deprimert. Kanskje hadde det vært lettere for meg å snakke i grupper eller i en gjeng. Men det går jo ikke akkurat å endre fortiden. Men man har muligheten til å endre fremtiden. Jeg blir flinkere med angsten for hver dag men det er noen sammenhenger der det ikke går for meg. Men noen ganger så sier det bare stopp å sånn er det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg