SLIK SÅ JEG UT PÅ AVSLUTNINGEN I 7 KLASSE OG DEN DAGEN I DAG

Sånn her så jeg altså ut som da jeg gikk ut av 7 klasse og var klar for ungdomskolen. Jeg var så klar for å komme meg videre fra barneskolen og til ungdomskolen. Jeg kan huske den tiden jeg var så spent nervøs og glad for å være ferdig på barneskolen. Jeg har forandret meg masse på denne tiden. Fra jeg skulle bli 13 år til den dag i dag. 

Synne Stener sitt bilde.

Jeg var jo også redd for å begynne på ungdomskolen. Jeg var redd for hva de andre kom til å tenke om meg. Men det gikk bra når jeg begynte på ungdomskolen. Jeg synes det var litt vanskelig å få meg venner etter all den mobbingen jeg opplevde på barneskolen. Jeg var redd for å gå bort til de andre elevene. Men etterhvert fikk jeg det til.

Synne Stener sitt bilde.

Synne Stener sitt bilde.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg