7 personlige spørsmål

HEI!

Jeg tenkte å svare på noen personlige spørsmål som jeg har fått inn. Jeg synes det bestandig er koselig å få spørsmål så da kan jeg vel egentlig bare begynne.

1. Hva er ditt verste minne?

Mitt verste minne må vel bli mobbingen på barneskolen. Det å nesten ikke ha venner og føle seg så alene og liten var helt forferdelig.

3. Si fem positive kvaliteter ved deg selv. 

Jeg er snill, alltid blid, en man alltid kan komme for å snakke med, en man kan stole på. En som alltid stiller opp for personer som trenger det.

4. Pleier du å øve deg på hva du skal si før du ringer noen? I så fall, hvorfor det?  

Jeg pleier aldri å øve meg på å hva jeg skal si før jeg ringer noen. 

5. Skulle du ønske du var berømt? I så fall på hvilken måte? 

Hvis jeg skulle ønske jeg var berømt ville jeg ha vært modell.

5. Hva betyr vennskap for deg?

Vennskap er det aller viktigste for meg. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle ha gjort uten vennene mine. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle ha gjort uten de. De betyr virkelig alt for meg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg