gave fra venninne hvorfor har jeg ikke brukt rød lebestift så mye før??

Reklame |

Hei!

Jeg var hos en venninne fra torsdag til fredag. Hun hadde en lebestift som hun aldri brukte da hun ikke likte å bruke den så hun hadde prøvd den en gang men det var ikke noe for henne så prøvde jeg den. Det venninnen min sa var at jeg kledde den mye bedre enn det hun gjorde så derfor så ga hun den til meg. 

 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har brukt rød lebestift så mye før da det er jo så fint. Jeg kommer ikke til å bruke det på skolen men når jeg skal bort til venninner eller pynte meg så kommer jeg til å bruke den. Jeg elsker virkelig rød lebestift så denne kommer til å bli mye brukt fremover. 

Dere finner lebestiften HER

Nå skal jeg snart øvelseskjøre vi snakkes. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg