KROPPSPRESS

Reklame | http://retro.no/dame/skjerf/fresia-check-holz-royal

Nå for tiden er det veldig mye snakk om og fokus på å ha den perfekte kroppen. Ikke skal man være for tynn eller for tykk. Man kan føle seg dårlig av og se seg selv og andre som ser mye bedre kropp enn det man selv har. 

Skjerf lignende HER

 

Skal man virkelig tenke sånn. Hvorfor har ikke jeg den kroppen, jeg er ikke bra nok fordi jeg ser ikke ut som henne eller han. Mange kan utvikle spiseforstyrrelse fordi man føler seg for tykk. Man skal ikke tenke på hva de andre synes i det hele tatt. Man skal tenke på og være stolt over hvordan din egen kropp er ikke hva andre synes. Hvis du får kommentarer på at du er for tykk eller for tynn så er det du selv som skal gjøre noe med det man skal ikke la andre bestemme over seg. Ikke tenk på hva de andre synes du er deg selv vær stolt over deg selv og hvem du er. Det hadde jo vært veldig kjedelig om alle sammen var helt like. 

Jeg selv kunne ha hatt flatere mage men det er noe jeg selv vil ikke fordi andre har sagt det til meg. Om jeg vil forandre meg så er det mitt valg. Uansett hva slags kommentarer man får ikke tenk på dem du er bra nok akkurat som den du er ikke la de andre ta kontrollen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg