SYK OG FILMTIPS

Hei! 

Beklager igjen for lite oppdateringer men denne uka som har vært har jeg vært skikkelig syk. Jeg er fortsatt skikkelig forkjølet og jeg orker nesten ikke noe. Jeg er skikkelig slapp i kroppen og stemme har jeg nesten ikke haha. Er så rart for meg og ikke ha stemme. 

Jeg tenkte å dele med dere noen filmtips. Fordi når jeg føler meg bedre pleier jeg å se film med en te kopp i hånda. Så derfor kommer jeg med noen filmtips

Bilderesultat for fifty shades darker

Bilderesultat for mamma miaBilderesultat for the conjuring 2

Bilderesultat for annabelle

Vel jeg må nesten hvile mer vi snakkes.

ønsk meg gjerne god bedring

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg