HAR JEG NOEN DÅRLIGE UVANER?

Hei 

Jeg har satt meg ned å tenkt over om jeg har noen dårlige uvaner og det hadde jeg haha. Så derfor så tenke jeg og skrive et innlegg om akkurat mine dårlige uvaner.

1 Sove lenge: Haha ja jeg sover lenge når jeg har fri og det er ganske dumt. Grunnen til det er at når jeg sover lenge så går mye av dagen min så jeg skal prøve å være litt mer morgenfugl og våkne tidligere håper jeg fordi da får jeg mye mer ut av dagen enn om jeg sover lenge.

2: Redd for ukjente mennesker: Dette her er også noe jeg synes er utrolig dumt fordi jeg vil så gjerne bli kjent med nye mennesker. Dette er noe jeg jobber veldig mye med og jeg håper at jeg en gang klarer å komme over det.

3: Engstelig for å prøve nye ting: Av og til kan jeg være skikkelig engstelig for å prøve nye ting og som regel greier jeg det men da har jeg brukt veldig lang tid. Håper jeg kommer over dette her også snart.

 

 

Som dere ser så har jeg noen uvaner har dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg