RINGE EN PERSON PÅ UKJENT NUMMER FOR Å FÅ PERSONEN TIL Å FØLE SEG DÅRLIG!

Hei!

Tenkte jeg skulle snakke om noe som jeg synes ikke er greit i det hele tatt. Jeg skal snakke om det å ringe på ukjent nummer, det å snakke stygt til den personen du ringer. 

Vel det å ringe på ukjent nummer er bare idiotisk. Det er så barnslig at det ikke finnes ord altså er vi virkelig så barnslige at vi må ringe på ukjent nummer for å tørre å si ting. Jeg vet ikke jeg men jeg synes i alle fall det er så dumt at folk velger å gjøre det. Jeg har jo blitt kalt stygg, feit osv men jeg bryr meg rett å slett ikke om det fordi jeg synes det bare er barnslig. Skal du snakke med meg du som ringer på ukjent nummer får du tørre å vise nummeret. Ikke ringe på ukjent nummer er ganske lei det nemlig.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg