Jeg møtte frykten min i går!

Hei!

Hei helt siden den gangen han mannen som kom på døra mi og den skremmende telefon samtalen har jeg vært veldig redd for å gå veien hjem fra skolen aleine. Jeg er redd for at det skal komme noen bak meg.

Men i går så bestemte jeg meg for å prøve å gå hjem fra skolen igjen. Jeg vil komme over den frykten. Jeg vil ikke være en pingle som er redd for å gå hjem fra skolen. Jeg var jo redd når jeg gikk hjem og måtte snu meg en rekke ganger for å se at det ikke var noen som fulgte etter meg.

Turen gikk bra og jeg er et skritt nærmere med å komme over frykten min. Jeg er ikke like redd lenger. Jeg håper at jeg en dag kommer over den helt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg