JEG BEGYNNER Å ENDELIG BLI KVITT ANGSTEN

Som dere vet så har jeg angst eller sosial angst. Dette har jeg hatt i en del år og har det enda. Men saken er den at for hver eneste dag som går blir jeg tøffere, jeg blir tøffere med å snakke med folk og bli kjent med folk. Før så var jeg sånn som ofte var alene fordi jeg var veldig usikker og redd. Men nå går det mye bedre. Jeg har mange gode venner og er veldig takknemlig for det. Jeg må fortsatt lære med det at det å snakke med fremmede eller ukjente er ikke så farlig som jeg tror det er. 

Det er bare å sende meg kommentarer jeg svarer veldig gjerne da jeg synes det er veldig hyggelig med kommentarer.Tusen takk til dere som kommenterer. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg