HVORFOR VALGTE JEG EGENTLIG Å BEGYNNE OG BLOGGE?

Hei

Ja hva var egentlig grunnen til at jeg begynt og blogge. Jo grunnen var at hvis jeg begynte å blogge kunne jeg nå ut til flere mennesker. Jeg har angst og bloggen er en del av det som hjelper meg med å takle det. I mine barneskole år ble jeg mye mobbet og utviklet sosial angst. Jeg tenkte derfor å lage en blogg sånn at flere folk kan forstå seg på meg. Det er kanskje ikke så enkelt og skulle forstå seg på meg og angsten min enda men jeg skal gjøre så godt jeg kan å forklare dere det.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg