HVORFOR TAR FOLK DEPRESJON USERIØST

Hei jeg leste nettopp en annen blogg der det ble skrevet at noen folk kommenterer at depresjon er noe som du ikke har eller at du bare har latet som du har hatt det hele tiden. 

Hvorfor i alle dager skrive sånne kommentarer sånn som det. Jeg blir skikkelig skuffet sint og lei meg. vi er da personer vi også vi har følelser. Jeg selv har noen dager hvor jeg er skikkelig deprimert og ikke har det enkelt. Jeg hadde ikke skrevet at jeg er deprimert om jeg ikke var det. Altså noen ganger så forstår jeg meg virkelig ikke på noen mennesker. Jeg blir skikkelig sint på de som sier at de personene som er deprimerte kanskje bare finner på det. Det er så barnslig og sårende og si. Hvis du leser en blogg og du leser at den personen er deppa så heller skriv en hyggelig kommentar og støtt den personen enn å skrive sånne stygge kommentarer. Jeg selv setter veldig pris på hyggelige og støttende kommentarer. Jeg hater å få stygge kommentarer men jeg vet at jeg kan få det. Jeg er ikke noen person som tar innover meg alle stygge kommentarer men er den virkelig stygg kan det hende at jeg tar den innover meg. 

Men vær så snill og skriv noe positivt og ikke noe negativt. Du hjelper den personen som er deppa mer når du er blid og hyggelig og skriver noen snille ord enn om du skriver stygt. 

 

Klem Synne

3 kommentarer
    1. Du er sterk og tøff som tør å ta et oppgjør med dette. Beste jenta! De som skriver sånne kommentarer er bare respektløse. 🙂 ❤️ <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg