Lillebror er 13 år i dag!

Tenk som tiden flyr! Lillebroren min Sondre fyller 13 år i dag. Tiden går veldig fort merker jeg. Tenk at lille lillebroren min ikke er så liten lenger. Jeg er utrolig glad i deg kjære Sondre.

Det er alltid noe morsomt ved deg selv om vi krangler en del enda haha.

Du er en utrolig sterk og tøff gutt som jeg er så utrolig glad for å ha som min lillebror. Det kan hende at jeg ikke er så flink til å Vise hvor glad jeg er i deg. Men du skal vite at jeg er utrolig glad i deg og setter så stor pris på deg.

GRATULERER MED DAGEN!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg