SPØRSMÅLSRUNDE

Tenkte det var på tide med en ny spørsmålsrunde. Jeg kommer til å svare på en del spørsmål så da er det bare å følge med.

1 Hvor feiret jeg jul og nyttårsaften?Både juleaften og nyttårsaften feiret jeg hjemme sammen med familien noe som var veldig koselig.

2 hvor gammel blir du i 2018? Jeg blir 18 år gammel 23 juli 2018. Wow som tiden har gått egentlig.

3. Hva slags dyr er du mest redd for? Det må nok bli edderkopper haha. Jeg vil virkelig ikke være i nærheten av en edderkopp.

4 skal du begynne å bruke YouTube mer aktivt? Jeg har vurdert å begynne å lage mer videoer til YouTube skal se hva jeg gjør jeg har ikke bestemt meg enda.

5 skal du fortsette å bo hjemme når du blir 18 år? Ja jeg skal fortsette å bo hjemme selv om jeg blir 18 år. Jeg har fortsatt igjen 1 år på videregående så jeg bor hjemme minst 1- 2 år til.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg