Er døden noe som skremmer deg?

Om jeg er redd døden? Ja jeg er redd døden. Jeg er redd for og dø ung fra alle de i familien min. Jeg har absolutt ikke lyst til å dø som ung. Jeg er redd for og dø og jeg blir bare helt vettskremt av å tenke på døden. Jeg vil jo leve i mange år til. I alle fall så håper jeg at jeg gjør det.

 

Kunne ikke ha forestilt meg at jeg skulle dø i en alder av 17 år men man vet jo ikke plutselig er døden her og det at døden kommer så plutselig er det som skremmer meg mest egentlig. Du vet aldri når døden kommer.

 

Hadde jo vært noe annet om jeg var gammel men nå som jeg er så ung som jeg er så klarer jeg nesten ikke å tenke på døden.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg