2522PERSONER SOM HAR VÆRT INNE PÅ BLOGGEN MIN DE SISTE 30 DAGENE

HEI. Jeg ville bare stikke innom bloggen en tur. Jeg sjekket også over hvor mange folk som har vært innom bloggen de siste 30 dagene. Jeg fikk et lite sjokk fordi tallet viste meg 2255 mennesker som har vært inne på bloggen min,

Jeg trodde ikke at jeg ikke en gang skulle nå målet mitt med 100 mennesker som ser på bloggen min. Vel tusen tusen takk dere betyr så uendelig mye for meg. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere. Dere er den eneste grunnen til at jeg fortsatt vil blogge. Jeg elsker å skrive til dere så denne bloggen er noe jeg kommer til å fortsette med. 

 

God natt 

 

Klem Synne<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg