SVAR PÅ DENNE KOMMENTAREN

Hei. Jeg tenkte jeg skulle svare ordentlig på den ene kommentaren jeg har fått på bloggen. Grunnen til det er fordi jeg vil gi et bedre svar enn det jeg har gjort så derfor så skriver jeg et eget innlegg når det kommer til denne kommentaren her.

Kommentaren: Kanskje du ikke har noen av delene? At du kanskje bare har lagt deg til uvaner?

Jeg skrev jo et tidligere innlegg der jeg fortalte at jeg har en del tvangstanker og er redd for en del ting. Dere finner innlegget HER. Jeg har angst og  jeg blir fort redd ukjent mennesker. Grunnen til det er fordi jeg ikke har klart å legge vekk de vonde minnene med all den mobbingen som jeg gikk gjennom på barneskolen. Du som tror at dette er en uvane jeg har lagt til meg så er det ikke noe uvane. 

Jeg har blitt mobbet i en del år og jeg synes det er vanskelig i noen sammenhenger å legge disse minnene bak meg. Jeg ble litt skuffet når noen sier at dette er kanskje bare er noen uvaner jeg har lagt til meg. Jeg prøver som best mulig å åpne meg her på bloggen og jeg føler at jeg kan snakke med dere om dette her. Men når det kommer sånne kommentarer vet jeg ikke om jeg skal åpne meg lenger eller om jeg skal fortsette og åpne meg. Det er dere som bestemmer om dere vil at jeg skal åpne meg mer. 

 

Men det jeg ikke vil ha er flere sånne kommentarer eller andre stygge eller sårende kommentarer.

 

Jeg håper dere forstår.

Klem Synne<3

2 kommentarer
    1. Du skal ikke bry deg om sånne kommentarer! Jeg synes du skal fortsette å blogge. Kanskje det er akkurat bloggen som hjelper deg å komme deg over disse tingene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg