IKKE LA NOEN BESTEMME OVER DEG!

Hei dere. Dette tema er ganske viktig egentlig. Grunnen til at jeg vil snakke om dette temaet er fordi det er spesielt mange unge som blir presset eller bestemt over. Dette kan være i form av mobbing eller kropps press.

Jeg har selv opplevd mobbing. Det er ikke veldig hyggelig akkurat men den tiden jeg ble mobbet har jeg lært at jeg ikke skal la meg bli bestemt over av andre. Jeg selv må føle på hva jeg synes er best og ikke høre på hva alle andre har å si. Man kan ikke la seg bli bestemt av alle andre fordi de at de tror at de har rett. Men det er ikke alltid at de har rett men de vil bare ha noen å bestemme over. Kort fortalt ikke la deg bli presset eller noe av andre gjør det du selv vil og ikke bare for at alle andre gjør det.

2 kommentarer
    1. Hei. Kan du gå på G-Sport nå, og kjøpe deg en håndball og håndballbag? Da er du kjempesnill😀😀😃😃😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg