HVORFOR STARTET JEG Å BLOGGE?

Noe jeg kanskje ikke har sagt er hvorfor begynte jeg å blogge? Derfor så tenkte jeg å fortelle dere hvorfor jeg begynte å blogge. 

 

Jeg har liksom alltid hatt villet hatt et sted der jeg kunne ha sagt ting som jeg mener uten at andre folk kan bli sinte på meg. Ja det kan komme inn negative kommentarer i nye og ned fordi folk mener noe annet enn det jeg gjør. Jeg har alltid synes det har hørtes morsomt ut å blogge og kunne vise folk hva som skjer i livet mitt. Jeg er ikke redd for å si min egen mening om ting. Ja kanskje har du en annen mening men sånn er det folk er forskjellige.

Jeg kommer nok ikke til å legge ned bloggen i hvert fall ikke på en veldig god stund.

2 kommentarer
    1. Liker bloggen din og du er en så bra jente 🙂 Ikke bry deg om hva alle andre synes og mener om deg. Du kan bare være deg selv 🙂

    2. Hei. Kan du kjøpe deg en håndball og håndballbag i dag? Da er du kjempesnill😀😀😃😃😊😊 du kan gå på G-Sport etter skolen i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg