Spørsmålsrunde del 2

Hei Jeg tenkte at jeg skulle ha en spørsmålsrunde del 2. Jeg har fått inn noen spørsmål som jeg skal svare på nå. Jeg synes det er like koselig hver gang å få spørsmål så dere kan gjerne sende inn mer.

1. Har du noen fobier eller noe du er veldig redd for? Ja det har jeg, jeg er veldig redd for høyder. Jeg er veldig redd for å falle ned. Jeg klarer faktisk ikke å klatre i et tre fordi jeg blir bare veldig redd.

2. Hvem liker du? Altså jeg liker jo noen men jeg kan liksom ikke nevne navn da det blir helt feil for meg og skulle nevne navn.

3. Bruke pels eller ikke? Om jeg ville ha brukt pels er jeg ikke helt sikker på fordi jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde fått en jakke med pelskrage på. Men jeg hadde ikke gått å kjøpt pels selv,

4. Sende sms eller snakke i telefonen. Hm det kommer på hva som skjer er det bare en vanlig samtale så vil jeg ha snakket i telefonen men er det noe som skal avtales vil jeg helst ha det på sms da det blir lettere for meg å holde oversikt.

 

5 Har du farget håret. Ja det har jeg, Jeg er egentlig blond. Jeg ville ha en forandring så derfor ble det brunt hår.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg