Minner

Hei dere. Jeg tenkte at jeg bare skulle vise dere en del minner fra da jeg var liten. Disse minnene er noe jeg ikke kommer til å glemme og disse minnene kommer alltid til å være med meg hvor enn jeg går.

 På dette bildet her så hadde jeg akkurat blitt ferdig i 7 klasse og var klar for å begynne på ungdomskolen. Jeg husker så godt det var å endelig være ferdig med barneskolen. Jeg var klar for å begynne på en ny skole og bli en ungdom. Selvfølgelig var det jo litt rart og ikke skulle gå på barneskolen mer når jeg hadde gått der i en del år men samtidig var det ganske deilig også.

 

 Her var jeg klar for skoleball i 9 klasse. Jeg husker hvor spent jeg var på hvordan den kvelden kom til å bli. Jeg var spent på om det var noen gutter som kom til å danse med meg og hvordan det skulle gå. Jeg hadde en helt super kveld med mye dans og hyggelige folk. 

 

 Dette bildet ble tatt i forbindelse med konfirmasjonen min. Jeg savner den hesten så utrolig mye. Det er veldig tungt og tenke på at den hesten ikke kommer tilbake men jeg vet at han har det bra der han enn nå er. Men det er tungt for meg. Vel det var noen bilder som jeg har som minner. Hva slags minner har dere gjerne skriv en kommentar.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg