MIN FAVORITT PARFYME

Hei dere. Ettersom vi har en fri time til 10:45 så tenkte jeg og vise dere  min favoritt parfyme. Jeg elsker parfymer som lukter friskt og rent og som ikke lukter for sterkt. Jeg synes det ikke er noe godt at parfymen lukter alt for sterkt.

Men den parfymen jeg bruker passer meg veldig godt. Den lukter ikke for sterkt lukter akkurat sånn som jeg vil ha parfymen.

 Parfymen ser sånn her ut heter  Consumo Victorias Secret Coconut Passion Fragranc. Dere finner parfymen HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg