Bli litt bedre kjent med meg! Spørsmål og svar

Hei jeg tenkte å ha en liten spørsmålsrunde igjen. Det er for at dere skal kunne kjenne meg enda bedre enn det dere gjør. Så da kan jeg vel bare begynne.

.

1. Hvor gammel er du? Jeg er 17.

2. Er du singel? Ja jeg er singel.

2. Hvor høy er du? 170centimeter.

3. Stjernetegn? Løven og på engelsk heter det Lion om noen lurer på det.

4. Når står du opp i hverdagen? Jeg står opp klokka 06:00 for at jeg skal kunne rekke bussen til skolen

5. Og i helgene? Det avhenger fordi jeg liker å sove lenge i helgene.

6. Favorittsang akkurat nå? Vanskelig! Men jeg må da si my songs know What you did in the dark av the fall out boy. Kan dele linken litt senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg