Spennende serier på Netflix

Hei jeg tenkte å vise dere noen spennende serier og filmer på netflix. Det er jo ikke alltid like enkelt å finne en serie eller fil på netflix. Så derfor så tenkte jeg å tipse dere om en del serier som jeg selv synes er spennende. Dere selv får velge om det er spennende eller ikke hver og en av oss har en ulike meninger om hva som er spennende eller ikke. 

  Stranger things. Jeg er helt oppslukt av denne serien. Det blir bare mer og mer spennende jo lenger man kommer inn i serien. Jeg har sett ferdig alle de sesongene som er tilgjengelig på netflix og jeg gleder meg til det kommer flere. Klarer nesten ikke å vente haha.

 Reign: Jeg synes denne serien også er veldig spennende. Jeg har også sett ferdig alle sesongene på netlfix og jeg gleder meg til det kommer flere.

 Denne filmen her synes jeg bare er så utrolig morsom. Bare å sjekke den ut

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg