mine hudprodukter

Reklame | http://marykaynorway.no/no/

 Hei! Dagen i dag startet ikke så bra med at jeg følte meg ganske dårlig. Jeg hadde utplassering i dag. Jeg prøvde å jobbe der men etterhvert så ble formen verre og jeg måtte dra hjem. Når jeg kom hjem så kastet jeg selvfølgelig opp så nå skal jeg prøve å slappe av og ta det med ro. Jeg er fortsatt veldig kvalm så får se hvordan formen blir etterhvert.

,Men det jeg skulle vise dere var mine hudprodukter. Jeg har akkurat fått nye produkter som jeg skal bruke så derfor så tenkte jeg å vise dere hva slags produkter jeg bruker.

 

 

  Det første produktet jeg vil vise dere er da Mary Kay

Botanical Effects® Cleansing Gel: Dette produktet renser effektivt i dybden og renser opp spor av talg.

Renser effektivt i dybden og løser opp spor av talg.Inneholder pitaya og aloe vera, to av verdens mest næringsrike planter. Cleansing Gel er ett av fem produkter i Botanical Effects®-serien, som gjør huden vakker, sunn og frisk. Produktet  finner dere HER

 

Det neste hudproduktet er da Botanical Effects® Moisturizing  Gel:  Dette produktet trekker også raskt inn i huden ogir alle hudtyper optimal fuktighetstilførsel i opptil 12 timer.  Funker også veldig bra. Porduktet finner dere HER

Det neste produktet er da  Botanical Effects® Moisturizing Lotion SPF 30: Dette er en lett lotion som da passer perfekt når hunden trenger ekrstra fuktighet og solfaktor. Denne lotionen beskutter også fra skadelige UVA og UVB stråler. Denne lotionen inneholder piataya og aloe vera. Det er to av de plantene som er verdens næringsrike. Dere finner produktet Her

Dette er påføringstips. Det vil si hva som burde påføres morgen og hva som burde påføres på kvelden

Morgen
? Cleansing Gel
? Refreshing Toner
? Moisturizing Gel eller Moisturizing Lotion SPF 30

Kveld
? Cleansing Gel
? Moisturizing Gel

L

Håper dere fant noen produkter som dere likte.

Nå skal jeg slappe av ønsk meg gjerne god bedring.

1 kommentar
    1. Så gøy å se at du skal teste ut Mary Kay sine fantastiske produkter <3 Jeg er Frittstående Hudpleiekonsulent for Mary Kay, og er kjempefornøyd med produktene 🙂 Jeg bruker selv TimeWise serien, siden jeg begynner å dra på årene 😛 I kveld skal jeg prøve den Charcoal masken de kom med for litt siden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg