Farger håret

I skrivende stund så farger jeg håret. Jeg har hatt lyst til å farge håret mitt til jul så hvorfor ikke farge det nå. Jeg kommer ikke til å si hvilke farge som jeg har valgt enda. Grunnen til dette er fordi jeg vil at dere skal kunne gjette på hva slags hårfarge jeg har valgt. 

Men uansett jeg var tidligere i dag så var jeg på et jobb intervju. Det gikk kjempe bra og jeg er veldig fornøyd med hvordan intervjuet gikk. Så nå skal jeg kanskje allerede neste uke prøve meg i den jobben jeg har valgt. Jeg kommer heller ikke til å si hvilken jobb jeg har valgt fordi jeg må  prøve meg der først men når jeg har gjort det og har fått jobben ordentlig så kommer jeg til å si det.

Nå skal jeg vel snart vaske ut fargen også skal jeg spise taco. Elsker virkelig taco.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg