I Kina spiser de hunder!!

Altså dette innlegget er ganske viktig og personlig for meg. Jeg har grublet litt over hvordan jeg skal kunne formulerer meg når det kommer til dette tema her. Men nå tror jeg at jeg har funnet ut av hvordan jeg skal gjøre det.

I Kina spiser de hunder!

Ja det er dessverre sant i Kina så spiser man faktisk hunder. Disse hundene blir plassert i små trange trange bur hvor de venter på å bli slått i hjel og bli til mat. Det er også noen folk som kidnapper hundene til folk for å kunne bruke dem til mat. Jeg bli så lei meg og sint på samme tid når det kommer til dette. For meg er dette noe som burde ha vært forbudt men som det ikke er. Jeg skulle gjerne ha stoppet det men det kan jeg ikke. Men jeg skal i alle fall ikke i mitt liv spise hund.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg