Har jeg noen tvangstanker eller angst?

Hei bloggen!Jeg tenkte bare å fortelle dere om jeg har noen form for tvangstanker eller angst. Ja jeg har noen tvangstanker og har angst.

⭐Redd for ukjente folk. Jeg har vært usikker og redd ukjente mennesker helt til jeg blir kjent med dem. Dette er fordi jeg ble mobbet på barne og ungdomsskolen.

⭐ tørker meg alltid med 3 papirservietter på skolen. Denne høres kanskje dum ut men ja jeg tørker meg alltid med 3 papirservietter når jeg har vasket hendene.

⭐ Redd for edderkopper. Jeg er ikke akkurat noe særlig glad i edderkopper. Jeg pleier å gå ut av rommet mitt hvis jeg ser en edderkopp fordi jeg liker ikke å være i samme rom med en edderkopp.

⭐ gjespe. Hver gang jeg ser noen gjespe må jeg selv gjespe. Jeg har prøvd å ikke gjespe men må gjespe alikevel haha.

Vel det var noen tvangstanker og angst. Har dere noen tvangstanker eller angst?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg