JEG SKAL I EN RETTSSAK MED SKOLEN

Hei dere. Og beklager for at det ble lite innlegg fra meg i helga men det skjedde så mye i går som gjorde at jeg ikke rakk å blogge unnskyld. Men nå er jeg tilbake og er klar for mer innlegg. Jeg gleder meg mer til  å blogge men uansett dette innlegget kan kanskje gjøre dere bekymra men det er ikke noe farlig og det er ingen av oss som er innblandet inni dette her når det kommer til rettsaken. Denne rettsaken er om et mord. Jeg får litt frysninger over at det faktisk er folk som er mordere, At det faktisk er folk som er i stand til at å drepe andre mennesker. Det finnes jo alt fra selvmordsbombere til  skyting.

Jeg skal i alle fall være med skolen i en rettssak. Jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå eller om det bare blir helt feil for meg å være inne i den rettssaken. Men vi får se.

Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal sove så snakkes vi i morgen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg