Spørsmålsrunde

Hei dere, jeg tenkte å ha en spørsmålsrunde grunnen til det er fordi jeg liker å svare på spørsmål så hvorfor ikke gjøre det.⭐ 

Hva er ditt fulle navn: Mitt fulle navn er Synne Fosserud Stener.

Hvor høy er du? Jeg er 170 cm.

 Hvor gammel er du om 5 år? Da er jeg 22 år gammel ikke så gammel akkurat.

Hvor mange dyr har du hatt: Jeg har hatt en del dyr de dyrene jeg har hatt er da kanin, hamster, marsvin, katt, hest akkurat nå har jeg hund, fisker og katt.

 

Hva synes jeg om stygge kommentarer? Jeg synes ikke noe om det jeg synes det er bare dritt at det er folk som vil skrive stygge kommentarer til folk. Selv så har ikke jeg fått noen stygge kommentarer men får jeg det pleier jeg å svare også slette dem. Grunnen til det er at jeg vil ikke at bloggen min skal være full av stygge kommentarer. Jeg synes det også er dumt at noen bloggere må stenge kommentarfeltet fordi det blir for mange stygge kommentarer. Altså folkens skjerp dere litt da.

⭐ Noen gang mistet telefonen i bakken. Hehe ja jeg har mistet telefonen en del ganger i bakken jadda føler meg veldig flink på det haha.

⭐ Ting du bruker mye penger på? Jeg bruker mye penger på sminke, klær og andre skjønnhetsprodukter 

Sover du med eller uten klær? Jeg sover alltid uten klær

Navn på det første dyret du hadde? En kanin som het Sita 

Er du på bærbar pc nå? Ja det er jeg.

hvor bor du? Gåsbu et sted i Hamar.

Ja da avrunder jeg denne spørsmålsrunden. Gjerne send inn spørsmål.

1 kommentar
    1. hvilke smykker/ringer bruker du?
      hva slags stil har du?
      har du klappet til en gutt i ansiktet før? hva skjedde?
      har du mange venner?
      har du lange eller korte negler?
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg