6 TING DERE IKKE VISSTE OM MEG

Hei og god morgen. Nå sitter jeg på bussen på vei til skolen så jeg tenkte derfor å skrive et nytt innlegg her på bloggen. Så jeg kan vel egentlig bare begynne

 

 

B menneske: Ja jeg er et typisk b menneske, jeg er ikke noe glad i å stå opp tidlig ligger helst i senga lenge. Går helt fint å stå opp når jeg skal på skolen men ellers vil jeg ligge lenge

 

 

Omtenksom: Jeg er veldig omtenksom av meg og vil at alle rundt meg skal ha det bra. Jeg hjelper gjerne dere lesere hvis dere har et problem.

 

 

Mot dyreplageri: denne kan hende noe dere vet fra før men tar den uansett. Jeg er veldig i mot dyreplageri og dyremishandling. Jeg får veldig vondt langt inni meg når jeg tenker på hvor mange dyr som blir mishandlet hvert år.

 

 

Kjører firhjuling: Jeg kjører firhjuling som er registret som moped. Nå begynner det å bli for kaldt til at jeg kan kjøre men når våren kommer så begynner jeg å kjøre igjen.

 

Driver med øvelseskjøring:Ja jeg driver med øvelseskjøring og sånt. Det går bra med meg og det går stadig fremover. Var på kjøretime i går og det gikk veldig bra.

Liker sjødyr: Jeg har blitt veldig glad i sjødyr etter at jeg har vært i Frankrike. Jeg synes det er så godt spesielt Sushi. Å blir friste av tanken haha

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg