JEG HAR MØTT LOTHEPUS

Hei Sorry for å ikke vært så aktiv her men jeg har ikke vært i form og hatt en del andre ting som var litt viktigere. Men det er ikke det jeg skal snakke om.

Det jeg skulle snakke om var at jeg var på tur til Seljord sist fredag. Det var veldig gøy men også en slitsom tur. Vi kjørte minibuss og dro sånn 04:30 fra skolen og bilturen varte ned 5 timer mens opp varte den litt mer sånn ca 6 timer så godt nesten 11 timer minibuss.

Jeg møtte også Lothepus der. Han var litt morsom når jeg snakka med han.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg