HVA JEG SYNES OM ANNABELLE 2 FILMEN

Hei dere. For en liten stund siden så var jeg og ei venninne å så Annabelle 2 filmen.  Jeg synes ikke at filmen var så skummel i starten. Det var mer sånn at jeg ble litt mer redd i mot slutten av filmen. Jeg angrer selvfølgelig ikke på at jeg så filmen for det gjør jeg ikke. Men jeg anbefaler ikke filmen til noen som blir lett skremte eller som er redd for skrekkfilmer. Men de som vil se filmen og som liker skrekkfilmer  får bare gjøre det. Det er i alle fall ikke noen barnefilm. Men jeg likte filmen og det gikk veldig fint med både meg og venninnen min.

 

Bilderesultat for annabelle 2

Her er også traileren til filmen om du ikke har sett den.

11taaQy2KBg

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg