HVA JEG SYNES OM SILIKON OG BOTOX

Hei dere. Først og fremst vil jeg si at jeg har helg nå, sånn at dere ikke lurer på hvorfor jeg blogger nå og ikke jobber med skole. Vel grunnen var at det kom ikke noen lærer når vi skulle ha time så vi fikk helg. Gjett om det var deilig å kunne få fri 2 timer før vi slutter. 

Jeg skal ikke bable meg bort med hvor deilig det var å få fri hehe. Det jeg skal snakke om er silikon og botox. Min mening som ungdom eller ung voksen jeg vet ikke hva jeg skal kalle meg enda. Men det jeg mener om silikon og botox er at det ser veldig fint ut og pent ut. Meen det er også noen tilfeller der det ikke ser pent ut i det hele tatt. Vel jeg vet ikke om jeg kommer til å ta silikon eller botox i fremtiden men til nå er jeg veldig fornøyd med hvordan jeg  ser ut og er fornøyd med mitt eget utseende.

Jeg kommer helt sikkert til å ha andre meninger om det når jeg er eldre men til nå så er jeg fornøyd med hvordan jeg ser ut selv.  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg