FLYTTE TIL HØSTEN?

Hei dere, det er en stund siden jeg har blogget nå men ettersom jeg har vært i Frankrike har jeg brukt tid med familien, Men nå er jeg tilbake og er klar for mer blogging. Uansett dette innlegget skal som det står i overskriften flytte til høsten. 

Det har seg slik at jeg har søkt på 2 videregående skoler Jønsberg Videregående skole og Storsteigen videregående skole.  

 

Jeg har kommet inn på Storsteigen men Jønsberg står jeg på venteliste som nummer 2. Det er litt dumt at jeg ikke har kommet inn på Jønsberg fordi det var der jeg ville komme inn i utgangspunktet. Men det kan hende jeg kommer inn uansett, Men det dette innlegget skulle handle om var jo det å flytte til høsten. 

Fordi kommer jeg ikke inn på Jønsberg så må jeg gå på Storsteigen. Storsteigen ligger ca 2- 3 timer unna her jeg bor.  Det betyr at jeg allerede må tenke på det å flytte fra foreldrene mine og lillebroren ,min til høsten for å gå på skole i 1 år. Det er så rart. Det å skulle flytte fra denne tryggheten og skulle klare meg selv. Jeg synes det er ganske skummelt. Men jeg vet at jeg skal kunne klare det. Vel jeg har en jobb å gjøre med rommet mitt. Må rydde og ordne her men skal oppdatere dere på hvordan det går vi blogges,

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg