PÅ VEI TIL FRANKRIKE

Hei jeg tenkte bare å oppdatere dere litt på hva som skjer nå. Nå sitter jeg på Gardemoen flyplass og drikker en Starbuck. Jeg elsker virkelig starbuks Uansett nå er det ikke veldig lenge til vi skal gå ombord i flyet. Jeg gleder meg sohm en liten unge haha til å kjenne solen og varmen igjen. Det kommer til å bli helt fantastisk å være i Frankrike i 2 uker

Det som er litt dumt med meg er at jeg ikke er veldig glad i å kjøre fly. Grunnen til dette er fordi jeg får så veldig vondt i ørene mine. Jeg har liksom prøvd de tipsene som å tygge tyggis, holde i neste å prøve å trykke vekk trykket og gape men ingen ting av det har funket. Jaja det kommer uansett til å gå veldig fint uansett.  

Forresten har jeg fått kjøpt meg  en Fifty Shades Fri som den heter på norsk eller Fifty Shades of Freed som den heter på engelsk.  Jeg gleder meg virkelig til å begynne å lese den. Jeg elsker virkelig Fifty shades filmene så derfor leser jeg også bøkene.  Bøkene er også veldig bra. Så nå har jeg bok i ferien. Vel nå har jeg lite strøm på pc så får runde av her nå vi blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg