SNART 17 ÅR!!

Om 9 dager ca blir jeg 17 år! At tiden har gått så fort er litt rart for meg når jeg tenker over det. Men det er vel ikke bare rart for meg det er vel rart for mamma også. At jeg ikke lenger er den lille jenta men snart er ung voksen og om 1 år 18 år! Liksom hvor har tiden for mamma blitt av. Vel jeg synes selv det er veldig rart å tenke på. Men noen ganger tenker jeg å 17 år snart 18 så deilig det skal bli. Men alt har vel sin siden også. 
Men jeg får nyte den tiden jeg har i vente å bare være med familen og venner.

 

Hva tenkte dere om da dere nærmet dere 18 år eller dere som er i ferd med å bli 18 år? Skriv gjerne en kommentar

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg