PÅ VEI TIL SØSKENBARNAS HYTTE OG DÅRLIG VÆR

Hei nå er jeg på vei til hytta til søskenbarna mine. Det regner en del nå og jeg må si at jeg har ikke helt den sommer stemningen her i Norge. Jeg skulle ønske at det var varmere og at sola skinte mer. Men jeg får ikke gjort noe med det. Det er ikke så lenge til jeg reiser til Frankrike og at jeg får kjenne sommer varmere ordentlig på kroppen igjen. Åå som jeg gleder meg til det. Jeg skal forhåpentligvis holde dere oppdaterte på hva som skjer både i Frankrike og på hytta. Det kan hende at jeg ikke har dekning på hytta men jeg skal gjøre så godt jeg kan.☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg