HVA SLAGS MUSIKK HAR JEG HØRT PÅ DEN SISTE UKEN?

Jeg tenkte å ta de sangene jeg har hørt på mest på den uken som var. Så jeg tenkte vel egentlig bare å begynne    (reklamelink) for Youtube. Det er noen sanger jeg kommer til å si noen ting om hvorfor jeg har hørt på dem men ellers så skriver jeg dem bare ned de jeg har hørt mest på.

Luis Fonsi – Despacito ft. Daddy Yankee

 

AWOLNATION – I?m On Fire

c-E2sq2Ezy8

Corinne Bailey Rae – The Scientist (Fifty Shades Darker (Official Video)

sMlUB_n0UgQ

Flere sanger kommer senere har time nå.
 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg