PELSDYR OG DYREMISHANDLING

Jeg tror dette innlegget har blitt borte i så fall så finner jeg det ikke så jeg får skrive det på nytt. Dette innlegget betyr så utrolig mye for meg og det er et innlegg som brenner sånn inne i meg og som er så viktig for meg. Nemlig det med dyremishandling og pelsdyr. Jeg er en person som er så utrolig glad i dyr og jeg får vondt langt inne i sjela når jeg ser at et dyr har det vondt. Jeg er en person som ikke går med pels. Jeg er faktisk en person som er helt i mot pels og nekter å gå med det. Nå kan det hende dere tenker at jeg er dum eller at dere synes det er dumt at jeg ikke går med pels men saken er den at jeg ikke ønsker å gå med pels.  Dere velger selv om dere vil gå med pels men jeg personlig vil ikke gå med det. 

Bilderesultat for pelsdyrBilderesultat for pelsdyr

Dyremishandling 

Jeg får også helt vondt inne i sjela når et dyr lider og jeg ser det. Hvorfor finnes det så onde mennesker som vil dyr vondt. Jeg skjønner ikke hva det dyret har gjort for å fortjene det  men så går det uansett igjennom det.  Det finnes så utrolig mange dyr som lider hver eneste dag. Hadde jeg hatt muligheten ville jeg ha reddet alle de stakkars dyrene men det har jeg ikke. Heldigvis så finnes det organisasjoner som jobber med å redde dyr fra mishandling og som kan gi dem et godt å trykt hjem. Når det kommer til pels så finnes det pelsfarmer der pelsen til dyrene blir revet av dem mens de lever, de hyler av smerte men uansett så fortsetter personen. Tenkte å dele noen bilder og video fra Youtube tilslutt. 

 

Bilderesultat for dyremishandlingBilderesultat for dyremishandling

Bilderesultat for dyremishandling

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg